Partner serwisu
23 marca 2015

Marka bosman z Pogonią Szczecin. Nowa odsłona kampanii ''Moje życie. Moja pasja''

Kategoria: Z życia branży

W połowie marca Bosman rozpoczął kolejny etap kampanii outdoor’owej „Moje życie. Moja pasja.”. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali Maciej Stolarczyk i Dariusz Adamczuk, którzy reprezentują klub piłkarski Pogoń Szczecin. Marka Bosman jest sponsorem klubu od 2004 roku.  

Marka bosman z Pogonią Szczecin. Nowa odsłona kampanii

 

Bosman, warzony w miejskim browarze w Szczecinie o historii sięgającej 166 lat, to piwo o lokalnym charakterze, tworzone z pasją i według sprawdzonych receptur. To piwo stworzone z myślą o silnych mężczyznach, którzy każdego dnia biorą ster życia w swoje ręce, aby świadomie nim kierować.

 

Bosman to marka, która inspiruje do posiadania pasji i własnego pomysłu na życie. To symbol odważnych, niezależnych i wytrwałych w dążeniu do celu mężczyzn. Nowa odsłona kampanii Bosmana nawiązuje do wieloletniej współpracy marki z Pogonią Szczecin. To właśnie piłka nożna, zaangażowanie i pasja, jakimi charakteryzuje się ten sport, połączyła markę i klub. Celem kampanii jest pokazanie, że pasja może być sposobem na życie. Warto nie rezygnować ze swoich marzeń i podążać wytyczoną drogą, co udowadniają bohaterowie kampanii. Dariusz Adamczuk i Maciej Stolarczyk, od lat związani są z piłką nożną. Swoje kariery zaczynali jako piłkarze szczecińskiego klubu. Po zakończeniu piłkarskich karier powrócili do Szczecina, aby dalej budować historię klubu i dbać o jego rozwój.

 

Dariusz Adamczuk, pierwszy z bohaterów kampanii „Moje życie. Moja Pasja.” to prezes Akademii Piłkarskiej Pogoni Szczecin. Karierę rozpoczął w 1987r., w klubie „Portowców”, w którym występował przez 6 lat. W tym czasie, jako członek Reprezentacji Polski w piłce nożnej, w 1992 r. zdobył wicemistrzostwo olimpijskie w Barcelonie.
Po opuszczeniu szczecińskiego klubu rozwijał swój talent i święcił triumfy w Glasgow Rangers, m.in. zdobywając Puchar i mistrzostwo Szkocji. Jak sam podkreśla, Szczecin to jego miejsce na ziemi. Niech mówią, co chcą, ja zamiast Szkocji wybrałem Szczecin. Piłkarz musi mieć serce do gry, a tu ono bije mocniej.

 

Drugi bohater kampanii – Maciej Stolarczyk, w barwach Pogoni Szczecin rozegrał aż 178 meczów. Na krótko zmienił klubowe barwy, a do Pogoni wrócił już jako trener. Na początku tego roku objął stanowisko dyrektora sportowego klubu. Jak sam mówi, pasja do piłki nożnej zajmuje bardzo ważne miejsce w jego życiu. Wszystkich w klubie zarażam swoją pasją, bo piłkarz bez pasji jest jak Szczecin bez Pogoni.

 

Kampania outdoor’owa „Moje życie. Moja pasja.” z udziałem Adamczuka i Stolarczyka rozpoczęła się w drugiej połowie marca i potrwa do połowy kwietnia. Autorem kreacji jest agencja LSCG, zdjęcia wykonał szczeciński fotograf Paweł Smoliński.

 

Źródło, fot: Carlsberg Polska

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ