Partner serwisu
30 grudnia 2014

Nowe logo SM Ryki

Kategoria: Z życia branży

Spółdzielnia Mleczarska RYKI, jeden z największych producentów sera dojrzewającego w Polsce,  odświeżyła swój znak graficzny. Nowoczesne metody produkcji oraz długoletnia tradycja to dwa główne przekazy płynące z nowej szaty graficznej. Zmiany w logo spółdzielni odzwierciedlają także stały rozwój technologiczny i podnoszenie jakości oferowanych produktów.

Nowe logo SM Ryki

Nowy znak graficzny Spółdzielni Mleczarskiej Ryki nawiązuje do treści zawartych w poprzednim logo. Zróżnicowanie koloru czerwieni, zastosowanie różnorodnych krojów czcionek oraz dopracowanie poszczególnych elementów, nadaje nowemu znakowi odświeżony wizerunek.


Dominująca oraz umieszczona w centralnej części nazwa RYKI podkreśla silny związek spółdzielni z miastem, w którym prowadzi swoją działalność. Czytelna czcionka o eleganckim charakterze oraz umieszczenie daty 1926 symbolizuje wieloletnią tradycję firmy. Fantazyjna litera „R” dodaje całości energii i rozmachu.


Rebranding logo to początek zmian zachodzących w firmie. W przyszłym roku na rynku pojawiają się nowe etykiety dla 10 rodzajów ryckich serów w blokach. Niebawem SM RYKI chce również poszerzyć swoją ofertę produktową o wykwintne sery długodojrzewające.


Spółdzielnia Mleczarska Ryki swoją działalność prowadzi już od blisko 90 lat, zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Przez lata obecności w branży mleczarskiej SM RYKI zdobyła silną pozycję oraz zaufanie klientów.

 

Źródło: SM Ryki

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ